Velkomen til Bjoa badstu
Badstua står i Vedvikjo, i eit lite skogholdt like ved stranda. Som biletet viser er utsikten ganske så fin også på en gråversdag.
Me ønskjer at badstua skal stå i Vedvikjo friluftsområde fordi det skal vere eit tilbod for alle som ønskjer å nyte varme og velvære.
Bjoa badstu skal drivast av ein frivillig foreining som har som mål å skapa glede og fellesskap for innbyggarane på Bjoa. Drifta er basert på dugnad, og alle må bidra. Medlemmene fyrer opp badstuomna sjølve og vaskar etter bruk. Alle må hente ved og vatn. Styret arbeider frivillig. På denne måten kan vi halde prisane låge, slik at tilbodet er tilgjengeleg for alle.
Bjoa badstu er ein vedfyrt badstu med store vinduer for å kunne nyte utsikten ut på fjorden og til folgefonna. Badstua er montert på ein tilhengar, men skal etter planen stå fast på denne plassen i to år før ny vurdering. Alle som bur på Bjoa kan bli medlem. Badstua er òg open for ikkje-medlemmar nokre gonger i månaden. Badstua blir ikkje leigd ut til private arrangement.
Medlemskap til kampanjepris er tilgjengeleg allereie nå.
Informasjon om booking og opning av badstua kjem snart på denne sida.
Sponsor
Prosjektgruppa har jobba og jobbar framleis med å få søkt på midlar for å finansiera prosjektet. Me har klart å få løyvd 160 000 til no, men treng minimum 120 000 kr til for å komme i mål med finansieringa som vil sikre det løftet som er planlagd for Vedvikjo og Bjoa. Me høyrar derfor nå med bedrifter og organisasjonar på Bjoa om det er mogeleg å kunne gje eit bidrag for å støtte dette prosjektet. Me er takknemlege for ei gåve, og ynskjer at dykk tar kontakt ved fleire spørsmål om prosjektet. Me vil gjerne ha eit oppslag i badstua med sponsorar som har bidrege med ein gåvesum over 10 000 kroner (dette er sjølvsagt frivillig)
1. Generelt
Bjoa bygdeutviklingslag (org.nr. 982 302 943) tek personvernet ditt på alvor. I denne personvernerklæringa informerer vi om korleis vi handterer personopplysningane dine når du besøker nettsidene våre eller registrerer ein konto. Vi kan oppdatere erklæringa for å reflektere endringar i verksemda, tenestene eller gjeldande lovverk. Den nyaste versjonen vil alltid vere tilgjengeleg på nettsida.
2. Behandling og rettar
Du kan når som helst be om innsyn i eller trekke tilbake dine personopplysningar. Berre personar med nødvendige arbeidsoppgåver vil ha tilgang til opplysningane for å kunne handtere avtalar og førespurnader.
3. Ansvarleg for personopplysningar
Bjoa bygdeutviklingslag er ansvarleg for at personopplysningane dine blir behandla i tråd med gjeldande lover og reglar. Vi nyttar tekniske, juridiske og organisatoriske tiltak for å verne opplysningane mot misbruk, tap, øydelegging eller uautorisert tilgang.
4. Innsamling av personopplysningar
For å kunne tilby deg eit fullverdig tilbod, ber vi om namn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi samlar inn data via Vipps og ved manuell registrering. Informasjonen blir ikkje delt med tredjepartar og blir berre brukt til administrasjon og gjennomføring av avtalar. Vipps sine vilkår kan lesast her: https://www.vipps.no/vilkar/vilkar-privat/salgsvilkar
5. Vilkår for kjøp
Seljar er Bjoa bygdeutviklingslag (post@bjoa.no), og kjøpar er den som gjer bestillinga. Kjøpar betalar via vipps. Det er ein eigen link som tek kjøpar vidare til dei ulike produktene. betlalinga skjer direkte til Bjoa bygdeutviklingslag via vipps. Ved gjennomført betaling får du tilgang til badstua via en låskode. Det er mogleg å både kjøpe medlemskap og enkelttimer
6. Abonnement og medlemskap: Medlemskap gir tilgang til Bjoa badstua sine fasilitetar og tenester frå kjøpsøyeblikket. Ved kjøp av enkelttimar vil kjøpar få oppgitt låsekode og kan benytte badstuen til oppsett tid. Abonnementet kan når som helst avsluttast via nettsida eller i Vipps. Du har 14 dagars angrerett og kan kontakte oss for refusjon.
7. Booking: Ved booking får du tilgang til badstua via ein låskode. Ved avbestilling tett opp mot tidspunktet, blir ikkje betalinga automatisk refundert. Du kan be om refusjon eller endring dersom du har gjort ei feilbooking, så lenge det skjer før besøket startar.
8. Forsinking og manglande levering - kjøparane sine rettar og frist for å melde krav
Dersom seljaren ikkje leverer vara eller leverer den for seint i henhald til avtalen mellom partane, og dette ikkje skuldast kjøparen eller forhold på kjøparen si side, kan kjøparen i henhald til reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 5 etter omstenda halde kjøpesummen tilbake, krevje oppfylling, heve avtalen og/eller krevje erstatning frå seljaren.
Ved krav om mishaldsbeføyingar bør meldinga av bevisomsyn vere skriftleg (for eksempel e-post).
Oppfylling Kjøpar kan fasthalde kjøpet og krevje oppfylling frå seljar. Kjøpar kan imidlertid ikkje krevje oppfylling dersom det føreligg ei hindring som seljaren ikkje kan overvinne, eller dersom oppfylling vil medføre ein så stor ulempe eller kostnad for seljar at det står i vesentleg misforhold til kjøparen si interesse i at seljaren oppfyller. Skulle vanskane falle bort innan rimeleg tid, kan kjøpar likevel krevje oppfylling.
Kjøparen taper sin rett til å krevje oppfylling om han eller ho ventar urimeleg lenge med å fremje kravet.
Heving Dersom seljaren ikkje leverer vara på leveringstidspunktet, skal kjøparen oppfordre seljar til å levere innan ein rimeleg tilleggsfrist for oppfylling. Dersom seljar ikkje leverer vara innan tilleggsfristen, kan kjøparen heve kjøpet.
Kjøpar kan imidlertid heve kjøpet umiddelbart dersom seljar nektar å levere vara. Tilsvarande gjeld dersom levering til avtalt tid var avgjerande for inngåinga av avtalen, eller dersom kjøparen har underretta seljar om at leveringstidspunktet er avgjerande.
Vert tingen levert etter tilleggsfristen forbrukaren har sett eller etter leveringstidspunktet som var avgjerande for inngåinga av avtalen, må krav om heving gjerast gjeldande innan rimeleg tid etter at kjøparen fekk vite om leveringa.
Erstatning Kjøparen kan krevje erstatning for lidd tap som følgje av forsinkinga. Dette gjeld imidlertid ikkje dersom seljaren godtgjer at forsinkinga skuldast hindring utanfor seljarens kontroll som ikkje med rimelegheit kunne blitt tatt i betraktning på avtaletida, unngått, eller overvunnet følgjene av.
9. Mangel ved vara - kjøparens rettar og reklamasjonsfrist Dersom det føreligg ein mangel ved vara må kjøpar innan rimeleg tid etter at den vart oppdaga eller burde ha blitt oppdaga, gi seljar melding om at han eller ho vil påberope seg mangelen. Kjøpar har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innan 2 månader frå mangelen vart oppdaga eller burde blitt oppdaga.
Dersom vara har ein mangel og dette ikkje skuldast kjøparen eller forhold på kjøparen si side, kan kjøparen i henhald til reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 6 etter omstenda halde kjøpesummen tilbake, velje mellom retting og omlevering, krevje prisavslag, krevje avtalen heva og/eller krevje erstatning frå seljaren.
Reklamasjon til seljaren bør skje skriftleg.
10. Klager rettast til seljar innan rimeleg tid, jf. punkt 8 og 9. Partane skal forsøke å løyse eventuelle tvistar i minnelegheit. Dersom dette ikkje lukkast, kan kjøparen ta kontakt med Forbrukartilsynet for mekling. Forbrukartilsynet er tilgjengeleg på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukast dersom du ønskjer å inngi ei klage. Det er særleg relevant dersom du er forbrukar busett i eit anna EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.